Pályázatok

Pályázati támogatások

Rugalmas foglalkoztatás elterjesztése a BEKS Kft.-nél

A szerződött támogatás összege:
14 995 720 Ft
A támogatás mértéke (%-ban):
100%
A projekt megvalósításának kezdete: 2017.04.01.
A projekt befejezésének vége: 2018.03.31.
Kedvezményezett: BEKS Kommunikációs Technika Kft.
A projekt azonosítószáma: GINOP-5.3.2-16-2016-00268
Támogató alap: Európai Szociális Alap
A projekt bemutatása:
A projekt keretében az alábbi 9 munkakör átszervezése hagyományos, heti 40 órás munkarendről: az ügyvezető (1fő) és a műszaki igazgató(1 fő) átalakítása kötetlen munkaidőre; 6 fő szoftverfejlesztő munkarendjének átalakítása távmunkában történő munkavégzésre; 1 fő gazdasági ügyintéző, 1 fő kereskedelmi asszisztens és 1 fő asszisztens munka idejenek átalakítása rugalmas munkavégzésre (flexi-time); valamint a szerviz vezető (1fő) , a hálózatépítési csoportvezető (1fő) és az elektroműszerész (1fő) munka idejének átalakítása munkaidőkeretre. 1 fő új munkavállaló felvétele szoftverfejlesztő munkakörbe, munkaidőkeretben történő munkavégzésre. Munkavállalóink számára új, korszerű munkaeszközök beszerzése a hatékonyság növelése érdekében, valamint a vezetők és a munkavállalók részére szervezett képzések, coaching megvalósítása .Munkahelyi mentor (1fő) alkalmazása a megvalósítási időszak alatt .

Projektünk célja, a rugalmas foglalkoztatás bevezetésével vonzóbbá tenni cégünket Vezetőink és munkavállalóink részére háromféle képzést szervezünk a rugalmas foglalkoztatással kapcsolatban. A kommunikáció és konfliktuskezelés képzés célja a vállalati belső kommunikáció javítása, a konfliktushelyzetek feloldása. A stresszkezelés, problémamegoldás gyakorlati technikáinak megismerése mind a munkahelyen, mind a magánéletben egyaránt jól hasznosítható, ezért fontos megismertetni a munkavállalóinkkal és vezetőinkkel egyaránt, javítva ezzel a hatékonyságot és a belső vállalati légkört. A hatékonyság növelés képzést munkavállalóink számára szervezzük, mely ismeretek hatékonyabb időgazdálkodást és munkavégzést eredményeznek. A rugalmas foglalkoztatás bevezetésével az egyes munkakörökben dolgozó munkatársak más-más időbeosztással fognak dolgozni. Ez megnehezítheti számukra az együttműködést és az egymás közötti kommunikációt A képzések eredménye a vezetők és munkavállalók egymás közötti kommunikációjának a fejlesztése, a stresszhelyzetek, a konfliktusok, valamint a felmerülő problémák hatékony kezelése. Mindez megkönnyíti a változások befogadását és növeli a munkatársak alkalmazkodó képességét az új helyzetben Dolgozóink munka idejének az átalakítása rugalmas munkavégzési formákba egy modernebb vállalati kultúra létrehozását jelenti. Az elkötelezett és kiegyensúlyozott munkavállalók hatékonyságukkal viszik előrébb vállalkozásunkat, ezzel népszerűsítve cégünket és növelve a munkahely reputációját A rugalmas munkavégzési forma megkönnyíti a munka és magánélet közötti egyensúly megteremtését a munkavállalók számára, míg a munkáltató részéről megkönnyíti a munkaszervezést azáltal, hogy a munkaidőt a munkához tudja igazítani. A kötetlen munkarend a tulajdonosok, vezető beosztású munkavállalók számára átengedi a munkaidő beosztásának teljes jogát. A munkaidőkeret a munkáltató részére lehetővé teszi, hogy a munkaidőt a számára leghatékonyabb módon ossza be, az általános munkarendhez képest egyenlőtlenül. Mindez növelheti a munka hatékonyságát, hiszen illeszkedik a tényleges munkaerő-szükséglethez.